wtorek, 15 września 2015

Witajcie!

       Pewnego razu, pewien szary chłopak z małej prowincji, postanowił, że chce być bardziej otwarty na ludzi. Długo rozmyślał nad tym, co w tym kierunku może zrobić. Pewnego ciepłego wieczoru, przy otwartym oknie i głosie jeżdżących w oddali samochodów, pomyślał, że założy bloga. Stwierdził, że internetowa czcionka i społeczność mogą stać się czymś, co będzie go zachęcało do ciągłego dzielenia się emocjami, które występować w jego życiu będą.

       Jestem Kamil na tym świecie żyję już osiemnaście lat. Tak jak już wcześniej wspomniałem, chciałbym zacząć prowadzić coś na kształt pamiętnika, który będzie dla mnie czymś, co będzie wzbudzało we mnie pozytywne uczucia, ale będzie też drogą do poznania nowych, kolorowych i interesujących osób. Tematyką bloga będzie istny misz-masz. Chciałbym zaciekawić Was moją osobą, ale też miło byłoby dowiedzieć się czegoś od Was. Lubię słuchać ludzi i liczę na to, że atmosfera tutaj będzie bardzo miła. Moją pasją jest grafika, dlatego też moją ścieżkę kształcenia oparłem właśnie w tym kierunku, oprócz tego jest to jeszcze fotografia, podróże, czasem zdarzy mi się też coś ugotować. W życiu cenie najbardziej szczerość, prawdziwość, uczciwość i śmiałość. Moje podejście do świata jest bardzo otwarte i jestem zdania, że każdy jest na swój sposób wyjątkowy, każda napotkana w naszym życiu osoba coś do niego wnosi, a uczucie przy tym towarzyszące jest bardzo specyficzne. Oczywiście nie zawsze są to pozytywne uczucia, ale zawsze są  to przeżycia, które czegoś nas uczą i które w jakiś sposób nas kształtują.

       Każdy z nas jest wyjątkowy, każdy z nas ma w sobie coś specyficznego, każdy z nas przeżył i przeżywa w swoim życiu bardzo różne sytuacje, te dobre  i te złe. To dzięki nim nieustannie idziemy do przodu, kształtujemy naszą osobowość, nasze podejście do życia, do ludzi. Koniec wakacji, czas powrotu do rzeczywistości, do miejsca gdzie czekają na nas znajomi, do miejsca w którym odczuwamy różne emocje. Na dobranoc coś dla Was, na dobry sen, trzymajcie się! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz